Rozwiązania Logitech do sal konferencyjnych do obsługi Google Meet zawierają wszystko, czego potrzebujesz, aby stworzyć sale konferencyjne z jednym lub dwoma wyświetlaczami. Wstępnie skonfigurowane systemy dostępne w małych, średnich i dużych konfiguracjach zawierają kamerę konferencyjną Logitech, komputer Chromebox z uchwytem i systemem podtrzymywania kabli oraz ekran dotykowy Logitech Tap.
Zestaw oznaczony jako Medium, przeznaczony dla sal konferencyjnych średniej wielkości, został dodatkowo wyposażony w głośnik oraz stołowy mikrofon konferencyjny.
Usługa Google Meet ma specjalnie zaprojektowane aplikacje na iOS i Androida. Możesz w nich wyświetlić wszystkie spotkania w danym dniu oraz najważniejsze informacje pobrane z Kalendarza, a następnie dołączyć do rozmów jednym kliknięciem lub dotknięciem (zależnie od wyposażenia). W pakiecie Google Workspace, na potrzeby każdego spotkania jest też dostępny lokalny numeru telefonu, dzięki czemu nie przegapisz spotkania nawet w podróży, gdy nie będziesz mieć połączenia z siecią Wi-Fi ani komórkowej transmisji danych. W pakiecie Enterprise dodatkowo otrzymujesz opcję redukcji hałasu z otoczenia, co jest niezwykle istotne w przypadku pracy z domu.
Zawarta w zestawie kamera Rally 4K Ultra-HD zapisuje obrazy w rozdzielczości ultra-high-definition przy polu widzenia pod kątem 82°. Funkcja automatycznego kadrowania grupy uczestników gwarantuje, że każda osoba w sali będzie dobrze widoczna. Dodatkowymi atutami są 15-krotny zoom (hybrydowy zoom optyczny i cyfrowy) i redukcja podświetlenia, i poświaty bez przyciemniania całego obrazu.
Głośniki systemu Rally o niezwykle niskim stopniu zniekształceń dają krystalicznie czysty dźwięk, który dociera do każdego zakątka sali i sprawiają, że każdy głos jest dobrze słyszany. Dźwięk z przodu pomieszczenia gwarantuje naturalne rozmowy, a obudowa antywibracyjna zapobiegra drganiom kamery.
Chromebox jest zawsze uaktualniany za pomocą najnowszych funkcji i patchów bezpieczeństwa. Chromebox jest również bardzo wydajny, oferując w maks. konfiguracji procesor Intel Core i7 oraz obsługę wideo w 4K. Zapewnia on również dwuzakresową łączność bezprzewodową w standardzie 802.11ac oraz szerokie opcje połączeń, dzięki czemu możesz go podłączyć do kilku ekranów jednocześnie. Zestaw można zainstalować na specjalnym magnetycznym uchwycie ściennym.
Zestaw sprzętowy Hangouts Meet jest wyposażony w wyjątkowy mikrofon głośnikowy, który wykorzystuje zaawansowane technologie redukcji echa i wyciszania szumów dla zapewnienia krystalicznie czystego dźwięku.
Panel sterowania z ekranem dotykowym umożliwia Ci wzięcie udziału w czyjejś konferencji lub rozpoczęcie swojej własnej za tylko jednym wciśnięciem przycisku. Kontroler posiada również zintegrowane gniazdo HDMI. Jeśli więc chcesz zorganizować prezentację lub udostępnić jakieś treści, wystarczy go podłączyć i możesz zaczynać. Już teraz tylko jedno dotknięcie dzieli Cię od spotkania z zespołem. Dzięki integracji z kalendarzem Google Workspace rezerwacja spotkań jest jeszcze prostsza.
Zestaw sprzętowy Hangouts Meet pozwala Ci organizować konferencje z dowolnymi osobami, korzystającymi z dowolnego urządzenia i przebywającymi w dowolnym miejscu – a wszystko to za pośrednictwem usługi Google Hangouts Meet.
Niezależnie od tego, czy bierzesz udział przy użyciu komputera, telefonu, czy też sali konferencyjnej – dzięki zastosowaniu lekkiego interfejsu i inteligentnego zarządzania uczestnikami wieloosobowe konferencje wideo są niesamowicie wygodne.